Shikoyatlarni ko`rib chiqish

SO arizani yetkazib beruvchilar va boshqa tomonlardan kelib tushadigan murojaat, shikoyat va kelishmovchiliklar tartibini ishlab chiqgan - STT-05 "Apellyatsiya, shikoyat va kelishmovchiliklarni ko'rib chiqish tartibi".

Sertifikatlashtirish organi:

a) sertifikatlashtirish bilan bog'liq murojaatlarni, shikoyatlarni, kelishmovchiliklarni va ko'rilgan choralarni hisobga oladi;

b) tegishli choralarni ko'radi;

d) murojaat, shikoyat va kelishmovchiliklarni asosli deb topilgan hollarda, hujjatlar asosida qabul qilingan harakatlar va ularning natijalarini ko'rib chiqadi va rasmiylashtiradi.

Ariza beruvchilarga shikoyatlar. SO sertifikatlangan mahsulotlarni ariza beruvchidan quyidagilarni talab qiladi:

а) mahsulotlarning standartlar talablariga muvofiqligi to'g'risida e'tiborga olingan barcha da'volarni ro'yxatdan o'tkazadi va ularni SO talabiga binoan taqdim etadi;

b) mahsulotlarda mavjud bo'lgan va sertifikatlash talablari muvofiqligiga ta'sir ko'rsatadigan bunday da'vo va nuqsonlarga nisbatan tegishli choralarni ko'radi;

d) amalga oshirilgan harakatlarni hujjatlashtiradi